Avatar billede Berti12 Nybegynder
21. juni 2011 - 12:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Min computer vil ikke spille med højeste lyd...?

Hej,
Min computer http://www.youtube.com/watch?v=cnzWonbdZg8 burde kunne spille højere(musik) end det den gør. For jeg har nemlig testet det hos en ven der havde den samme og hans kunne spille meget højere end min. Er der nogen der ved hvor man kan rode med sådan noget?
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juni 2011 - 17:03 #1
Har læst at man kan justere grundindstillingen på lyden. Det skulle kunne gøres inde i kontrolpanelet for lyd. Om man skal ind i de avancerede indstillinger ved jeg ikke, Men jeg bemærkede noget med at man skulle klikke på en balancekanp, og så kom man ind i en ny boks, hvor man kunne justere grundindstillingen op eller ned. Dette virker vist kun med Vista og Win 7.

Hvilket system kører du med?
Avatar billede Berti12 Nybegynder
22. juni 2011 - 15:42 #3
Jeg køre med Windows Vista. Har prøvet med lyden i kontrolpanelet men det virkede ikke...?
Avatar billede Berti12 Nybegynder
26. juni 2011 - 12:38 #4
Lukker tråden snart...
Avatar billede 220661 Ekspert
26. juni 2011 - 12:45 #5
Kører i samme driver til lyden?
Kunne tænkes han har en nyere driver
Avatar billede Berti12 Nybegynder
26. juni 2011 - 16:37 #6
Fuldstændig det samme...der står at jeg har skruet helt op, men når vi siger spiller musik ved siden af hinandens bærbar kan man næsten ikke hører min? :(
Avatar billede Berti12 Nybegynder
29. juni 2011 - 00:11 #7
Nå så må jeg prøve lykken andetsteds vil du gerne have halvdelen af pointene alligevel?
Avatar billede 220661 Ekspert
29. juni 2011 - 06:17 #8
Nej jeg har ikke løst dit problem, så hvis ikke der kommer andre bud tager du dem tilbage.

Har du prøvet at afinstallere din driver, og geninstallere igen en downloadet driver?

Man kunne prøve denne her måske: http://www.driverupdate.net/
som kan finde drivere til pc. Man skal regisrere sig for at bruge den, men ellers er den gratis.
Avatar billede Berti12 Nybegynder
04. juli 2011 - 18:32 #9
Det hjælper ikke...ellers tak for hjælpen dude ;)