Avatar billede DybberDK Nybegynder
20. juni 2011 - 18:24 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at finde én studie computer

Jeg skal til at starte på HTX. Jeg skal have en mellem stor PC, da jeg regner med at skulle cykle i skole. Vil samtidig også gerne have en jeg kan spille på. Den må maks koste 8000 kr.  men også gerne billiger :D
Jeg har kigget på to computere, send jeres meninger og kom endelig med andre forslag. Husk jeg har ikke ufatteligt mange penge :D

- HP Pavilion 15,6" Bærbar dv6-6042

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar-computer/PADV66042EO/hp-pavilion-15-
6-barbar-dv6-6042

- Packard Bell Easynote 15,6" Bærbar TS11-HR-519NC

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar-computer/ENTS11HR519NC/packard-bell-easynote-15-6-barbar-ts11-hr-519ncd
Avatar billede pstidsen Novice
20. juni 2011 - 18:30 #1
Packard Bell'en er bedst. Bedre grafikkort og processor. Derudover får du også PSE med ;)

Kig på www.edbpriser.dk og indtast dine behov.
Avatar billede KHHP Juniormester
20. juni 2011 - 18:34 #2
Billige studiecomputere, der også kan bruges til spil. Det mener jeg er definitionen på en Dell Studio 15.
Hvis den så også skal kunne holde til at få lidt skræmer osv., så er en HP det rette valg.
Jeg har selv en HP computer, som kan lidt af hvert. Den går ifølge HP som studie-PC, men jeg har endnu ikke fundet et spil den ikke kan køre. Det samme gælder dog også for Dell maskiner og mange andre computere også. Men skal du have en pc i god kvalitet, til studie og spil, så er en HP det du skal købe.
Avatar billede DybberDK Nybegynder
20. juni 2011 - 18:34 #3
Hvad er PSE ? :D
Avatar billede DybberDK Nybegynder
20. juni 2011 - 18:36 #4
Mange tak for den fine og godt formulerende besked KHHP. Tror jeg køber en HP, ved bare ikke hvilken - Hvilken én har du ?
Avatar billede pstidsen Novice
20. juni 2011 - 18:38 #5
PhotoShop Elements 8.

(Min erfaring: HOLD DIG FRA HP OG ISÆR DELL!!!!!
Avatar billede DybberDK Nybegynder
20. juni 2011 - 18:53 #6
Okay den havde jeg ikke hørt før.. Hvilken bærbar vil du så forslog pstidsen ? :D
Avatar billede pstidsen Novice
20. juni 2011 - 19:31 #7
Som sagt, Packard Bell'en.. Kan da godt finde alternativer. 2 minutter :)
Avatar billede pstidsen Novice
20. juni 2011 - 19:34 #8
Her er der 7 alternativer: www.kortlink.dk/96uz

Har været lidt hård mht. til batteri og vægt. Hvis det ikke betyder så meget for dig kan du ændre det :)
Avatar billede DybberDK Nybegynder
20. juni 2011 - 22:53 #9
Tak for den hurtige og præcise hjælp, har købt
- HP Pavilion 15,6" Bærbar dv6-6042

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar-computer/PADV66042EO/hp-pavilion-15-6-barbar-dv6-6042

den er simpelthen for lækker :P
Avatar billede DybberDK Nybegynder
20. juni 2011 - 22:55 #10
Hvordan giver jeg Point til dem der burde have dem i stedet for mig selv !?
Avatar billede pstidsen Novice
21. juni 2011 - 12:11 #11