Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2011 - 12:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med HDMI fra PC til tv

Hej eksperter,

Jeg ved godt, at emnet hyppigt bliver bragt op, men jeg har ikke kunne finde en løsning på mit problem i de tidligere posts.

Jeg vil gerne kunne film på min fladskærm (Panasonic TX-P37X20E) afspillet fra min computer (Win 7 og Mobile Intel 4 Series Express Chipset Family grafik).

Når jeg forbinder computer og tv med mit HDMI-kabel, sker der intet. Hverken på computeren eller på tv'et.

I computerens skærmindstillinger registreres der slet ikke nogen ekstern skærm, og jeg skal vel ikke finde fladskærmen over VGA?

Jeg har prøvet alle muligheder, når jeg trykker Windowstast+P. Jeg har prøvet alle HDMI-porte på tv'et. Og jeg har prøvet at tilslutte HDMI-kablet til computeren både før og efter opstart.

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede milter Ekspert
18. juni 2011 - 13:03 #1
Avatar billede PrOz Nybegynder
20. juni 2011 - 23:00 #2
Har du prøvet og fjerne og geninstaller dine grafik drivers, eller opdatere dem ?