Avatar billede Lasse Novice
10. juni 2011 - 23:28 Der er 1 løsning

MVVM og TreeView i Silverlight 4

Jeg har foelgende itemssource i mit treeview:

ParentObject (IsExpanded = false)
-- ChildObject

HierarchicalDataTemplate er brugt, og IsSelected og IsExpanded er hooket op via binding til deres respektive TreeViewItem.

Jeg vil gerne selektere Child node via MVVM. Hvordan goer jeg dette?

P.s. Jeg har proevet at saette parent.IsExpanded = true (hvilket virker), derefter child.IsSelected = true (hvilket ikke virker). IsSelected virker, idet parent.IsSelected = true virker.
Avatar billede Lasse Novice
19. oktober 2011 - 15:35 #1
lukker spg