Avatar billede Lanfear Nybegynder
04. juni 2011 - 21:06

AS3: Fjerne dræbte fjender ved load i platformspil

Jeg har arbejdet på en save funktion i mit platformspil og det er lykkedes mig med alt andet end mine arrays. Jeg skal gemme hvilke fjender der er blevet slået ihjel så de bliver fjernet fra scenen når der bliver loadet. Jeg har overvejet noget med at lave et array til døde fjender og så splice mit fjende-array med det på en måde, men kan ikke finde den rigtige tilgang til det.

Jeg bruger shared objects til at gemme.

Min mainclasskode er her:
http://dl.dropbox.com/u/11341497/PlatformGame.as
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester