Avatar billede Rune Sommer Mester
03. juni 2011 - 06:22 Der er 1 løsning

SMS til PC backup

Jeg har læst mange tråde her på eksperten som omhandler programmer, der kan gemme SMS'er på en PC. Men ingen af de foreslåede programmer:
MyPhoneExplorer
MobileAgent
Berry Extract

virker! Jeg har en Nokia 6300 telefon, og jeg kan se, at Nokia PC-suite kan gemme beskeder i en *.csv fil. Jeg efterspørger et program der er mindre tung - og som kan gemme samtlige mapper med beskeder på én gang.
Og så efterspørger jeg også et program, som kan redigere i telefonens indbyggede hukommelse. Der er 8MB at gøre godt med, men jeg kan ikke få lov til - fra computeren via PC-suite - at slette noget i den indbyggede hukommelse. Det kan jeg kun gøre fra telefonen - men der er det umuligt at have overblik hvad det er for nogle filer, der tager "al" pladsen i telefonen.

Nogen bud?
Avatar billede Rune Sommer Mester
08. august 2011 - 18:25 #1
lukkes