Avatar billede n8r Nybegynder
25. maj 2011 - 20:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trådløs netværk hjælp

Hej jeg har en packard bell som er ret gammel, og problemet er at den ikke har " trådløs netværk " installeret, altså den kan ikke finde trådløse netværk... Jeg har været på internettet gennem et LAN-kabel, men da jeg gerne vil kunne gå på nettet uden hele tiden at bruge LAN-kabel så ville jeg spørger om man evt. kunne gøre noget ved det? er der et program man kan installerer eller en anden løsning... PC'en virker perfekt ellers

- http://www.bidorbuy.co.za/item/19022302/PACKARD_BELL_EASY_NOTE_R3563_FOR_REPAIR_OR_SPARES_ESTATE_ITEM_19.html

Sådan ser pc'en ud .... håber i kan hjælpe!!!!
Avatar billede helt83 Nybegynder
25. maj 2011 - 21:04 #1
Hej n8r

ved du om der er indbygget trådløsnet kort i den.

hvis ikke kan du købe et usb trådløsnetkort og sæt i den.

fx http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=181926, hvilket styresystem er der på den?

mvh
helt83
Avatar billede n8r Nybegynder
25. maj 2011 - 21:08 #2
Nej jeg tror ikke der er et trådløsnet kort på pc'en, men kan man ikke gøre andet end at købe et usb trådløsnetkort?? Altså jeg tænkte at installerer et program eller andet? Styre system mener du windows xp home edition?? Tak for svar!
Avatar billede helt83 Nybegynder
25. maj 2011 - 21:13 #3
n8r

nej du skal have et fysisk trådløsnetkort for at få det til at virke, og ja xp home var det jeg ledte efter.
Avatar billede n8r Nybegynder
25. maj 2011 - 21:15 #4
Okay, så må jeg vel ude og købe det! mange tak for svar og hjælp!
Avatar billede helt83 Nybegynder
25. maj 2011 - 21:16 #5
vil du accepter svar ?

mvh
helt83