Avatar billede javauser Nybegynder
20. maj 2011 - 08:05 Der er 7 kommentarer

Hvor finder jeg en som kan lærer mig java og webprogramming ?

Hvis jeg søger efter en lærer som kan java og Webprogrammering (JSP ) mit mål er at lærer Java/Webprogrammering(JSP)og database samt at få lave et project ? ( Denne skulle gerne bor i eller omkring KBH )

Hvad vil en lærer at den type koste i timen ?
Avatar billede Blueeyez Mester
20. maj 2011 - 10:06 #1
Du vil lære java og ? Der er utrloligt mange sprog ud kan arbejde i men jeg vil mene du skal lægge ud med det basale, html og java, og derefter PHP, der er diverse tutorials så det kræver blot du selv gider, her er lidt du kan se på:

http://www.w3schools.com/html/html_intro.asp
http://www.w3schools.com/js/js_intro.asp
http://www.w3schools.com/php/php_intro.asp
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. maj 2011 - 11:31 #2
Java og JavaScript er IKKE det samme.
Avatar billede Blueeyez Mester
20. maj 2011 - 12:36 #3
Avatar billede javauser Nybegynder
04. juni 2011 - 14:56 #4
Tak for jeres svar, MEN mit spørgsmål er Hvor finder jeg en LÆRER som kan undervis mig i JAVA og JSP ( ved godt det ikke er det samme )
SÅ er jeg nogle som kende en god JAVA/JSP lærer ?
Og hvad er evt timeprisen for ham/hende
Avatar billede Blueeyez Mester
04. juni 2011 - 15:17 #5
Hvor i landet skal det foregå? Lidt nitten hvis vi finder en i Sydjylland og du befinder dig på Sjælland ;)
Avatar billede javauser Nybegynder
04. juni 2011 - 15:52 #6
Smiler det har du ret i

Så læreren skulle gerne bor i eller omkring KBH. så rejsetid er så lille som den nu kan blive.
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. august 2011 - 17:13 #7
Er ved at gå mine spørgsmål igennem, og ser at der ikke er lukket her. Har du fået svar på dit spørgsmål, luk da venligst spørgsmålet, ved at afgive point til dem der har været med til at løse dit problem. Jeg selv samler ikke på point, så er det mig der har hjulpet, læg da selv et svar og accepter det.

OBS. Dette er en copy/paste meddelelse, så er der nogen der af en eller anden grund, føler sig stødt, undskylder jeg ;o)