Avatar billede kromudh Nybegynder
17. maj 2011 - 17:46 Der er 1 løsning

Lidt hjælp til Explorer-problemer på Wordpress-site HONORAR

Opgave med honorar:

Vi er næsten færdige med et nyt site og har et par små problemer på en bestemt side. Siden fungerer fint i Safari og Firefox, men ikke i Explorer.

Det sker her: http://www.protopolis.dk/wordpress/da/projects

Når man laver en mouse-over på billederne, skrives der noget tekst. Men se forskellen i Explorer vs. Firefox/Safari.

1. Det meste af teksten skrives ikke i Explorer.
2. Explorer renderer skrifttypen grimt lige præcis her, selv om det er samme skrifttype der bruges alle andre steder på sitet.

En lille detalje vi også kunne tænke os at rette er, at den lille tekst under hvert billede helst ikke skal aktivere den jquery der ligger over billederne.

Kan du fortælle os hvad vi skal gøre? Og hvad skal du have for hjælpen?

Tak, tak ..
Kromudh
Avatar billede kromudh Nybegynder
01. juni 2011 - 06:07 #1
Vi fandt en der kunne hjælpe et andet sted, så spørgsmået hermed lukket.