Avatar billede ThomasLR Nybegynder
17. maj 2011 - 09:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Web Programmør gratis i 4 uger

Eftersom at jeg er ledig, kan jeg tilbyde 4 ugers virksomhedspraktik som er gratis for jeres vedkommende.

Jeg kommer selv fra Odense, så hvis i ligger i nærheden ville det være godt, dog gør det ikke noget hvis det ikke er.

Jeg er nyuddannet her i Marts(2011) så har ikke særligt meget erfaring, og det er det jeg nu leder efter.

Jeg har kodet i ca. 3år og kender til PHP/MySQL, HTML, CSS, en smule JavaScript og en smule Flash.

Håber på at høre fra jer :)

I kan kontakte mig ved at skrive her eller ved at sende en mail på : lamepeis@gmail.com

Mvh. Thomas Lind Rasmussen
Avatar billede Authiel Nybegynder
19. maj 2011 - 08:49 #1
Hej Thomas.

Jeg kender kun alt for godt din situation. Har selv været igennem hele den mølle der. Jeg kan ikke rigtig tilbyde dig noget, men jeg vil meget gerne give dig nogle gode råd.

Selvfølgelig vil 4 ugers virksomhedspraktik være godt, også bare for at kunne skrive det på CV'et. Men en god ide kan være at finde et stod som lige netop ikke har en som dig. Så kommer du ind i 4 uger og forhåbentlig laver en masse ting for dem. Og på de 4 uger vil jeg mene at du kun skal fokuserer på 1 ting. Få dem til at indse at de ikke kan undvære dig. Det var hvad jeg gjorde, jeg havde bare 3 måneder i praktik. Men jeg fik dem til at indse at efter de først havde haft mig kunne de slet ikke undvære mig, og det endte ud i en fuldtidsansættelse samt kurser for 50.000.

Men uanset hvad, så hold hovedet højt og modet oppe.

Mvh.
Mark :)
Avatar billede Authiel Nybegynder
25. maj 2011 - 09:48 #2
Det er nu et par dage siden at du har været her.. Måske du skulle lukke dit spørgsmål igen. Hvis du kunne bruge min hjælp så er der et svar her. Ellers så smid da et selv og få lukket spørgsmålet. :)
Avatar billede ThomasLR Nybegynder
25. maj 2011 - 13:27 #3
Tak for ordene, og jeg ved godt det er et stk. tid siden men henvendelserne er sket over mail så har ikke rigtigt kigget her :)

Mangler dog stadig 1 sted hvis der er nogen der er intra?