Avatar billede mterp Nybegynder
16. maj 2011 - 20:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ASP og Access 2010

Hej,

Jeg har får nogle år siden lavet en lille side med lidt asp kode og en access database data.mdb men nu har jeg fået den nye office pakke og lavet en ny database den vil dog kun gemme den som data.accdb

Kan det gamle asp arbejde sammen med denne database?

Normalt forbinder jeg med denne kode:

sti = "C:\Inetpub\wwwroot\"

Set Conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
dbsti = sti2 & "Data.mdb"

Conn.Open "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & dbsti

Det virker dog ikke med accdb.

Er der nogle løsning på dette eller understøtter asp slet ikke den nye database?

På forhånd tak

Mvh
Morten Terp
Avatar billede softspot Forsker
16. maj 2011 - 20:23 #1
Du kan muligvis komme videre med http://www.connectionstrings.com/access-2007
Avatar billede mterp Nybegynder
16. maj 2011 - 21:20 #2
Tak fandt løsningen.
Avatar billede softspot Forsker
16. maj 2011 - 22:48 #3
Velbekomme :-)