Avatar billede grafik-anders Mester
15. maj 2011 - 15:49 Der er 1 løsning

App. til Iphone eller Androide?

Hej

Vi søger en IT-studerende, som vil være med til at lave en applikation til www.FirstDisplay.com. App'en skal kunne køre på Androide eller Iphone - helst begge dele, men det kommer an på, hvad du kan?

FirstDisplay.com er et non-profit projekt, som henvender sig til studerende og nyuddannede indenfor design, arkitektur og kunst.

Applikationen skal (i prioriteret rækkefølge):
1)    kunne oprette og redigere nye produkter til sitet
2)    søge produkter, som udstilles i nærheden af din position

men gerne andet,,,,

Vi kan kun tilbyde en symbolsk betaling, så du skal også synes, at det kunne være interessant, at være med til at udvikle projektet.

Vi kan også forestille os, at der på sigt bliver lavet en gratisversion og en betalingsversion, og at du så får en procentvis betaling af indtægterne fra betalingsversionen.

Mvh.
Anders
Avatar billede grafik-anders Mester
06. marts 2012 - 21:51 #1
Der var ikke meget feedback på den :(