Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2011 - 13:26 Der er 2 kommentarer

Søger medarbejdere.

Hej søger nogle medarbejdere, eller leverandører, som kan programmere i php, html. Skriv til indlæget så taler vi der!

Hilsen Ronnie
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
14. maj 2011 - 13:33 #1
Du har mange åbne spørgsmål om det samme emne - det må man ikke på Eksperten.

Du kan lukke dine tidligere spørgsmål ved:
- Bed dem der har hjulpet dig om at komme med et svar. Derefter markere du checkboxen lige under højre side af deres kommentar (lige under svar) og nede i bunden kan du så vælge at fordele pointene.
- Har ingen kommet med svar der begrunder at give point, lægger du selv et svar og gør det samme som før.
Avatar billede sifuentes Nybegynder
14. maj 2011 - 16:32 #2
Ja det sku ikke sjovt at skulle arbejde for arbejdsgiver der står i lort til halsen.