Avatar billede Chris4800 Nybegynder
13. maj 2011 - 22:01 Der er 5 kommentarer

Kan ikke afspille musik med windows media player

Når jeg trykker på den MP3, jeg vil hører kommer den her boks op
http://imageshack.us/photo/my-images/825/unledkgr.png/
Desuden kan jeg heller ikke hører nogen lyd fra youtube,itunes.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
13. maj 2011 - 22:07 #1
Det kan være din driver til dit lydkort som der er problemer med. Hvilket lydkort bruger du, PCI/PCIe eller onboard?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. maj 2011 - 07:12 #2
Ligger musikken på en ekstern destination? (anden pc,NAS eller lignende)
Avatar billede Chris4800 Nybegynder
14. maj 2011 - 08:37 #3
Nej musikken ligger på computerens hardisk ingen ekstern
Avatar billede 220661 Ekspert
14. maj 2011 - 19:45 #4
Når du ser på selve filen, hvilket ikon er der så vist?
Har du prøvet en anden afspiller, så det er rester fra denne der laver balladen?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
14. maj 2011 - 20:15 #5
Du kan evt. downloade VLC mediaplayer.

http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html

Den virker stort set altid, og der er stort set aldrig problemer med den. Klippe stabil mediaplayer.

Hvis den heller ikke vil fungere, så er jeg 99.9% sikker på, at det er dine drivers til dit lydkort som den er gal med.