Avatar billede kromudh Nybegynder
11. maj 2011 - 17:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan giver jeg Wordpress' homepage en statisk 'title'?

Hej

Arbejder på et Wordpress-site hvor forsiden er en statisk side, og selve siden med blog-posts er en anden.

Siden (eller 'page') med blog posts har jeg givet titlen "News" inde i Wordpress, men den ændrer dynamisk 'title' til den seneste blog posts 'title'.

Hvordan tvinger jeg den side til bare at hedde 'news' og ikke skifte titel dynamisk.

Se problemet her:
http://www.protopolis.dk/wordpress/news

Sidens 'title' står oppe i headeren (det grå felt), men der burde bare stå "News" som er den 'title' som den 'page' har.

Vil blive lykkelig for lidt hjælp ... har brugt timer.
Thanks,
Kro
Avatar billede Blueeyez Mester
12. maj 2011 - 10:23 #1
Nu skal jeg lige være sikker i hvad du mener, du vil have title til og være News uanset hvilken side man er på på din webside? Det kræver blot du skriver <title>News</title> på alle dine sider øverst
Avatar billede kromudh Nybegynder
16. maj 2011 - 18:14 #2
Tak for svar, men det var lidt mere kompliceret end som så.

Wordpress er jo dynamisk HTML der kalder fra en database, så jeg måtte ud i noget PHP og tvinge siden til at skrive "News" i stedet for den dynamiske titel HVIS den side der blev genereret var siden med blog posts. Tog mig noget tid, men jeg fandt ud af det ...
Avatar billede Blueeyez Mester
17. maj 2011 - 07:41 #3
Ja oki;) Kan kun en smule html men godt du fik det løst ;)