Avatar billede mmariianne Nybegynder
11. maj 2011 - 15:53 Der er 2 kommentarer

Hjælp til udtræk fra databasen.

Jeg er ved at lave en hjemmeside, hvor der skal stå nogle kontaktinformationer aller nederst på sitet. Jeg har fået dem kaldt ud og sat funktionen i en <div> boks, men kan ikke få den positioneret, så den er nederst.

Er der en måde man kan få en <div> til at være længst nede, også selvom man fylder mere på siden - så  man ikke selv skal positionere den?

På forhånd tak!
Avatar billede wanze Nybegynder
11. maj 2011 - 16:33 #1
Det her lyder ikke særlig meget som et databasespørgsmål, men nærmere som et HTML/CSS-problem.

Ud fra det du skriver der dog ikke meget at gå efter. Hvis du placerer en <div> som det sidste på din side i kildekoden, så vil den som udgangspunkt også komme længst nede.
Avatar billede mmariianne Nybegynder
11. maj 2011 - 18:37 #2
Jeg er ked af at det er kommet i den forkerte kategori, jeg er ny her inde :\

Jeg har sat den som det sidste, men den vil ikke komme nederst alligevel..