Avatar billede Calle5463 Forsker
09. maj 2011 - 19:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Autostart af backup-HW

Har en Buffalo LS Pro Duo som jeg ikke kan få til at starte automatisk med WIN 7 men har den til at være tændt 24/7 hvilket irritere mig lidt. Den tager backup når pc er tændt.

Nogen forslag til hvad jeg skal gøre - udover at kaste den ud af vinduet :-)
Avatar billede lmcb Nybegynder
16. maj 2011 - 15:41 #1
Hej

Er det ikke meningen den skal stå tændt 24/7? Det plejer Nas'er da at gøre.

Kører du med det der NOVABackup? Burde det understøtte "vækning" af NAS'en, hvis den altså har en sove funktion

Lars
Avatar billede Calle5463 Forsker
16. maj 2011 - 16:09 #2
#Lars
Den er købt med Memeo som med win-xp kunne vække den. Derfor kunne den stå på "auto" og ikke 24/7. Med auto mister jeg muligheden for at kunne tilgå den udefra - men det har jeg heller ikke behov for - endnu da. Men da jeg nu har win 7 på mine maskiner, så virker vækkeuret ikke længere/eller jeg kan ikke finde ud af at indstille det. Jeg lever med 24/7 men i disse energisparetider er selv små bidrag politisk korrekt.
Avatar billede Calle5463 Forsker
04. juli 2011 - 16:12 #3
lukker