Avatar billede lurup Ekspert
30. april 2011 - 20:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vedhæftet fil i Hotmail

Torsdag aften, den 28. april åbner jeg en vedhæftet fil i min hotmail.( docx) Jeg ved, at jeg skal redigere i den og derfor trykker jeg med det samme på "gem", og navnet havde jeg ikke behov for at ændre, filen hed kap. 3 2804 (ca.).

Da jeg har færdigskrevet mener jeg jo så sikkert, at filen nu ligger fint og trygt i mine dokumenter, så jeg trykker kun gem.

I dag kan jeg så ikke finde filen, og den eneste forklaring må være, at jeg kun har trykket gem. Jeg googlede problemet, og der står der, at man kan prøve at åbne den vedhæftede fil igen i hotmail og trykke gem som og se, hvor den ligger.

Det har jeg gjort, og den ligger på C:drevet under Content.IES og hver gang jeg prøver at gem som igen, ligger den i denn Content. IES med en ny mappe med et navn, fx 89SBCVEX.

Når jeg forsøger via stifinder at finde frem til Content.IES er der ingen filer og ved søgning på computeren finder jeg heller ikke frem til den fil, jeg gemte om aftenen 28. april

jeg har nu forsøgt at gå i den vedhæftede fil, åbne den, trykke gem som, jeg ender i Content. IES med en mappe med navn af tal og bogstaver. Jeg gemmer. Så gør jeg øvelsen igen og jeg kan rent faktisk finde filen igen via samme øvelse. Der ligger ca. 7 mapper i Content.IES, jeg har nu været i dem alle, og i ingen af dem ligger filen som blev redigeret den 28.april om aftenen, kun den fil, jeg gemmer i dag her til aften. Måske det er fra dag til dag, denne Content. IES gemmer?

Ved du mon, hvad jeg kan gøre for at finde den?
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2011 - 20:26 #1
Prøv, når du søger, at sætte flueben i boksen "søg efter skjulte filer og mapper".

Eller prøv, når du kigger i den mappe, at slå visning af skjulte filer og mapper til. Det gør du ved at gå ind i mappeindstillinger.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
30. april 2011 - 21:21 #2
Forsøg evt. det som steeven foreslår i #1,
men vær opmærksom på at omtalte mappe netop er et midlertidigt lager, og der er derfor desværre ingen garanti for at filen er at finde længere.
Avatar billede lurup Ekspert
06. maj 2011 - 07:47 #3
Hun kunne ikke finde det..
Svar begge og i vil dele point
Avatar billede amews_aj Nybegynder
06. maj 2011 - 09:49 #4
steeven var først, så giv ham pointene.
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2011 - 15:27 #5
Nu skal det ikke trækkes i langdrag, så jeg lægger et svar. Men har jeg ikke svaret på spørgsmålet og hjulpet dig til at løse problemet, så bør du tage pointerne tilbage selv.