Avatar billede Chak Nybegynder
28. april 2011 - 18:20 Der er 8 kommentarer

Hvordan laver man Input-felter til et PDF dokument

Hej.
Ja, som overskriften lyder. Hvordan laver man input-felter til et PDF dokument. Jeg skal have lavet et skema, men det skal være så det er muligt at indtaste i bestemte felter, og så man enten gemmer filen, eller printer den ud.
Programmet skal fungere til Windows.

På forhånd mange tak.
Avatar billede pstidsen Novice
28. april 2011 - 19:11 #1
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2011 - 19:23 #2
Hvorfor ikke bruge HTML i stedet ?!?
Avatar billede pstidsen Novice
28. april 2011 - 19:33 #3
Det vidste jeg ikke man kunne i pdf.

En input kasse i html ser ud som følger:
<input type="text" />
Avatar billede Chak Nybegynder
28. april 2011 - 22:19 #4
Jeg har godt set det man kan få til mac, men jeg arbejder på en windows maskine. Og html koden kender jeg godt. Jeg søger et program så man kan skrive og udfylder felter i en pdf fil. De bruger det i det offentlige. Hvor man kan hente en blanket og udfylde den og printe den ud.
Avatar billede Chak Nybegynder
28. april 2011 - 22:20 #5
Hov ups. jeg søger et program, hvori man kan lave en pdf fil, hvor man kan udfylde det igennem f.eks. Adobe PDF reader.
Avatar billede pstidsen Novice
29. april 2011 - 17:35 #6
Læs: http://www.macbay.dk/4047491 !! Det er ikke kun til mac (er jeg næsten sikker på...)
Avatar billede vejmand Juniormester
29. april 2011 - 18:14 #7
pstidsen >> Det er vel ikke formulate pro du mener?
Som jeg læser det, kan den ikke lave Input-felter som kan udfyldes via Adobe PDF reader.
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:34 #8