Avatar billede lurup Ekspert
25. april 2011 - 12:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

lave en dvd kopi

Jeg har en dvd film der er på en dvd som fylder 7 gb
Jeg vil have den over på en skive med 4.7 gb plads på.
Hvordan kan jeg gøre der ??? Ved godt det ikke bliver samme kvalitet.
Har det hele på lovligvis
Avatar billede tubber Juniormester
25. april 2011 - 12:40 #1
Det nemmeste og billigste er DVDShrink kan hente her:
http://www.mrbass.org/dvdshrink/

Her kan du nøjes med at tage "Main Movie" for at forbedre kvalitet osv. Har faktisk en del options.

Hvis du vil bruge lidt penge på det, så vil jeg forslå DVDFab.

Det kan det hele, de har et gratis program der hedder HD Decrypter ved dog ikke om det kan lave DVD ISO du så kan brænde med DVD Decrypter.
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2011 - 13:16 #2
Jeg har haft netop det problem. Løste det ved at køre filmen ind på DVD med som long play. Virkede fin, men ok, som du skriver, kvaliteten er ikke helt så god.
Avatar billede wappa Nybegynder
25. april 2011 - 13:49 #3
clonedvd men koster penge og er på dansk
Avatar billede tubber Juniormester
25. april 2011 - 14:27 #4
CloneDVD kræver det ikke du har filmen på DVD5 for at lave det på en DVD5 ?

DVD Shrink er det bedste gratis program til formålet, men er det noget du vil gøre meget i er de $50 godt givet ud for DVDFab DVD Copy: http://www.dvdfab.com/dvd-copy.htm

Overvejer selv at udvide min med hele pakken men koster 299 men det er så en lifetime med BlueRay rip, fil konvetering osv.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. april 2011 - 17:15 #5
Har selv dvd fab 4 platinium og brugt det nogle gange og det er et rigtig smart program. Enig med tubber