Avatar billede Slettet bruger
22. april 2011 - 20:22 Der er 2 kommentarer

Søger programmør til projekt samarbejde.

Hej.

Jeg er økonomi studerende og har udviklet et projekt, som jeg finder vældig interessant at få gennemarbejdet. Det drejer sig om et "socialt netværk" der differentiere sig meget fra andre typer. Jeg har selv forståelse for programmering, og programmere i det mindre.

Søger derfor en programmør/webdesigner, til at samarbejde og udvikle konceptet med. Jeg er 21 og bor i vanløse kbh, så helst en fra omegnen cirka.

Den investeringsmæssige omkostning i projektet søger jeg for. Har bare bruge for en, der er 100% indikeret til fælles at udvikle dette koncept.  Det kræver evner inden for, bruger login og brug af funktion dertil.

Kontakt mig på Mail: lennartzinck@hotmail.com

PS. trods stadig brug af hotmail, har jeg købt domænerne(;
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
22. april 2011 - 21:52 #1
Der er nogle regler her på Eksperten, en af dem er man ikke må have flere åbne spørgsmål der handler om det samme.

Jeg vil derfor foreslå dig at lukke dette spørgsmål og så følge op på dit allerede åbne spørgsmål - hvor der også er kommentarer til.

http://www.eksperten.dk/spm/937086
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2011 - 18:32 #2
Denne tråd er lukket. Går i stedet til mit nye projekt