Avatar billede rasmusagger Nybegynder
22. april 2011 - 00:15 Der er 8 kommentarer

Gendan HP Pavilion - Dv7

Jeg har en HP Pavilion DV7.
Når jeg tænder den, stopper den ved "starting windows" skærmen - og der står den bare i flere timer hvis det er.
Jeg har prøvet at trykke f11 når jeg starter den, men intet sker.
Den skal bare startes helt på ny, eller noget lign.

Hvad kan jeg gøre?

VH Rasmus
Avatar billede komsam Juniormester
22. april 2011 - 00:33 #1
Prøv evt. f8 knappen som vil/ forhåbentlig starte din pc i fejlsikret tilstand og så kør den derfra. eller kom igen
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. april 2011 - 08:02 #2
Hvis du trykker på Esc under opstart får du en liste over hvilke F taster du kan bruge og hvad de gør.
Avatar billede rasmusagger Nybegynder
22. april 2011 - 12:27 #3
Hej begge 2.

Ingen af tingene virker desværre..

Andre forslag?
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. april 2011 - 12:34 #4
Nu mener jeg også at det er F9 eller F10 der starter recovery og ikke F11? men det er et stykke tid siden jeg havde en DV7.
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. april 2011 - 12:37 #5
Avatar billede rasmusagger Nybegynder
22. april 2011 - 14:16 #6
Hej Poko1

Jeg har prøvet at lave en CD, men det virker stadig ikke. Den stopper bare ved "windows starting".

Nogle andre forslag?
22. april 2011 - 14:24 #7
...men det virker stadig ikke... - er du sikker på at du opstarter på denne CD ???
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. april 2011 - 14:49 #8
Hvis den starter fra CDén  men ikke reparerer skal du nok til at kigge på dine RAM? eller Harddisken! Og du husker vel at vælge start fra CD/DVD i Bios eller Fra Bootseqense mener det er F12.