Avatar billede frankdfx Nybegynder
18. april 2011 - 22:23 Der er 3 kommentarer

Flash/Programmør søges til april opgave - simpel opgave :)

Hej alle,,

Jeg søger en programmør til en meget simpel landing page til min finansielle webside. Siden er hvid og vil få noget tekst og 8-10 simple tekst reklamer der skal køre 1 ad gangen. Det bør være en hurtig opgave for den gode programmør :)

Jeg har desværre misset en del deadline pga henvendelser som viste sig at være useriøse, da personerne ikke kunne lave det de sagde de kunne, eller flyttede deadline konstant. Jeg håber derfor kun på seriøse henvendelser :)

vh
Frank
frankdfx@gmail.com
Avatar billede sifuentes Nybegynder
19. april 2011 - 00:30 #1
Der er selvfølgelig en tillidsrepræsentant fra en anerkendt fagforening der positivt kan bekræfte at tidligere hyret personale har modtaget deres behørige betaling/afregning af al udført arbejde?
Avatar billede frankdfx Nybegynder
19. april 2011 - 00:59 #2
sifuentes, jeg søger nogen der kan lave en webside (landing page uden menuer osv) udfra specifikatoner, meget simpel opgave i realiteten. Jeg har desværre erfaret at de to pågælende personer f.eks ikke kunne Flash, og at den ene fandt på at lave sin helt egen version af mit firmas logo. Om de var i fagforening ved jeg ikke, men nu var de heller ikke ansatte i firmaet ;)
Avatar billede mikaelch Novice
21. april 2011 - 00:14 #3
kender jeg udmærket betaler 50% ja så skal man rykke i webmaster , ja siger han 25 % mere da han med hjælper er blevet dyrere kender det udmærket folk forklare ikke alt og fordi mister folk skal de 50 % ekstra tænker okay men så er det færdig

nej han kunne ikke klare den med 25 % over prisen skulle have 10 % ekstra mere , ja sådan mister man 72.000 kr

kender også den man betaler 50% kræver dog både underskrift begge partner og en person der står en 3 person advokat der også underskriver kontrakt for et kontakt skal være gyldig vis man skal vinde en retssag fordi han ikke kan kontaktes efter indbetalt penge