Avatar billede Slettet bruger
13. april 2011 - 19:39 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Programmør søges til HTML, og MySQL site.

Hej alle!

Du skal give mig en pris på hvad dette vil koste mig.

1.Programmer dette i html5, med mysql.

Designet er købt, og bliver leveret i png.  Der laves en hemmeligholdelsesaftale, som begge skal skrive under på inden projektets start.
Dersuden er der lavet en præcis beskrivelse af projektet som vil blive udleveret sammen med hemmeligholdelsesaftalen.

2. Du skal kunne lave en kvittering til mig på et nøjagtigt beløb, efter at du har modtaget og læst papirne som du får udleveret. Men før at du får noget udleveret skal jeg have en cirka pris på hvad dette vil koste!

3.Det er en fordel hvis man allerede har erfaring inden for programmering i erhvers mæssighed, men der er ikke specefikke krav til erfaring.
Det er en fordel hvis du har et firma, med offentlig adgang, men ikke noget krav.

Du skal udover at lave designet i HTML 5/CSS og med SQL database, lave følgende.

4.  Oprettelses system, Links imellem menu fanerne. Registeringen af personer som bruger siden skal indkluderer. Navn Adresse, og tlf/mobil nr, samt e-mail. Jeg skal kunne se de regisreredes oplysninger, enten i form af mail sending, eller database looking.

5. Jeg skal selv stå for at impoterer skrift på siderne, ved lidt hjælp. Jeg vil også gerne have lidt hjælp til at uploade min side til en ftp server, samt registering og refferering ad domæne navn dertil.

Hvad skal jeg CA. betale dig for at programmere dette ? Du behøver ikke at skrive beløbet herinde, men bare skriv det til min e-mail som er . ronniemller@me.com.
Hvis du er interesseret kan du til at starte med skrive et indlæg her på siden, at du vil og kan lave dette, med evt. tilføjelse.

Tak!
Avatar billede magic-mouse Novice
13. april 2011 - 20:11 #1
Er der noget jeg har misset eller er det muligt at lave database kald i HTML5 uden evt. webservice til at understøtte det?
Avatar billede moddi100 Seniormester
13. april 2011 - 20:54 #2
#1 > Hvis det skulle være tilfældet ville du skulle røbe adgangskoder til din server i HTML-koden. Ikke ligefrem den bedste fremgangsmåde

Har sendt en mail
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2011 - 21:05 #3
Det er en fordel hvis man har egen server til at teste på! Men ikke et krav! Hvis nødvendigt, får du et login til ftp testing.
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2011 - 21:09 #4
Jeg forstår ikke helt Magic-Mouse!!!? Vil du lige prøve igen, lidt mere klart?
Avatar billede magic-mouse Novice
13. april 2011 - 21:35 #5
Jeg savner nogen form for server side programmerings sprog hvis du vil have en HTML5 side til at snakke med en database.

Altså, PHP, JSP, ASP, RonR ect.
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2011 - 21:45 #6
Jeg har svært ved at læse hvad du skriver, men PHP må du godt lave det i! MAGIC MOUSE!
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2011 - 21:46 #7
MORTEN!! Du har lige skrevet en mail til mig, og jeg har forsøgt at besvare den, men det kan jeg ikke få lov til. Jeg har ikke nogen problemer med at tale med andre, du må gerne lige tjekke din mail om den er sat rigtig op!!
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2011 - 21:56 #8
TIL ALLE!

Efter større overvejelser ser jeg størst potentiale i HTML5, i forhold til HTML 4. Men i er stadig velkommen til at skrive!!!
Avatar billede magic-mouse Novice
14. april 2011 - 07:57 #9
På hvilken måde kan du ikke læse det? Er det fordi du ikke forstår hvad jeg mener ?
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2011 - 09:04 #10
Du foemulere dig lidt anderledes end hvad jeg kan fordtå.
Avatar billede magic-mouse Novice
14. april 2011 - 11:16 #11
Hvis din server støtter ASP.Net (kontakt dit hotel til din hjemmeside), kan jeg bygge det over mit eget udviklet CMS (grafisk internet platform som man kan indtaste tekst i ala word) eks. www.magic-mouse.net.

CMS'et kan du få gratis, vil derfor kun tage betaling for at konvertere PNG til HTML, samt modifikationen til at registere brugere.

Hvis du er interesseret kan du kontakte mig igennem: http://www.magic-mouse.net/contact.aspx, beklager at jeg ikke lægger min mail adresse her, men har dårlige erfaringer med at få for meget spam.
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2011 - 15:16 #12
Jeg har PHP server!! ikke asp i øjeblikket. MAGIC-Mouse
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2011 - 15:17 #13
Designet bliver enten leveret i png eller PSD
Avatar billede magic-mouse Novice
18. april 2011 - 12:27 #14
Hvis du ikke har fundet nogen er du stadig velkommen til at kontakte mig, også selv om det er PHP :)
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2011 - 15:43 #15
Hvad skal du ha for det? Skriv evt beløbet til min e-mail. For jeg går også efter det billigste ca bud ronniemller@me.com
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2011 - 12:11 #16
MAGIC-MOUSE! vil du sende mig en e-mail så kan vi tale om projektet der?? gerne nolge kontakt oplysninger.
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2011 - 09:51 #17
Jeg giver  svar her, da jeg har fundet en på det andet forum.