Avatar billede nemlig Professor
08. april 2011 - 19:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Behersker du PHP, MySQL, Javascript, Ajax og er bosiddende i Vestjylland

Hejsa.
Jeg har på fritidsbasis udviklet nogle bookingsystemer i PHP og MySQL.
Jeg er begyndt at anvende mere og mere javascript, herunder en smule Ajax og jquery. Dette har jeg fået hjælp til af nogle hjælpsomme personer, fx via Eksperten eller anden chat-forum.
Nogle gange vil det være nemmere, at jeg kan mødes med udvikleren, og da jeg bor i Esbjerg, søger jeg en udvikler i området, som er interesseret i nogle konkrete opgaver. Jeg har nogle opgaver lige nu, men de kommer også løbende.
Bor du i området og er interesseret, må du meget gerne sende mig en mail på joernjohansen(a)gmail.com, og vi kan aftale nærmere om opgaverne, afregning m.m.
Avatar billede nemlig Professor
10. april 2011 - 17:32 #1
Hmmm - ingen reaktioner endnu.
Andre der kan være interesseret i et samarbejde og helst bosiddende indenfor en radius af 100 km. ift. Esbjerg. Jeg vil gerne lige mødes med dig, og snakke om løsningsmodeller. Ellers kan det normalt klares over mail/chat/telefon.
Skriv til joernjohansen(a)gmail.com
Avatar billede danco Nybegynder
13. april 2011 - 06:53 #2
Nej det er ikke meget respons du har fået, det var dog ærgerligt.
Men altså, jeg vil gerne tilbyde dig min assistance, dog falder jeg lidt på kriteriet om geografien. Jeg er bosiddende på sjælland, men mon ikke Skype ville kunne løse det meste.
Avatar billede nemlig Professor
22. maj 2012 - 10:27 #3
Det blev aldrig til noget, så lukketid.