Avatar billede cyberspace Nybegynder
19. marts 2011 - 18:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

optage musik fra Internet tuner

Jeg har en forstærker hvortil jeg har tilsluttet en god! Internet tuner - som spiller alt musik fra Intternettet trådløst.

noget af denne musik kunne jeg godt tænke mig at kunne optage -

kan det lade sig gøre  - hvis ja hvad skal jeg anskaffe?
Avatar billede LsrcrNiller Nybegynder
19. marts 2011 - 19:58 #1
Vil du have optaget musikken gennem høretelefoner/højtalerne eller hvad mener du helt præcist?
Hvis det er det du vil, så kan du finde mange gode programmer på nettet som man kan bruge til at optage med. Blandt andet er programmet: All Sound Vista Recorder meget god til at optage musik med. Jeg bruger det selv, og jeg har ikke haft nogle problemer med det. :)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
20. marts 2011 - 17:26 #2
det jeg tænkte lidt på var om der fandes noget anno 2011 der kunne bruges som hvis man optog radio  på en båndoptager

her er det bare musik fra en Internet tuner tilsluttet mit anlæg som jeg gerne vil optage lyden fra.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
23. marts 2011 - 11:14 #3
nåh ingen hjælp at hente :( så spm hermed lukket