Avatar billede uoksnetrom Nybegynder
10. marts 2011 - 19:21 Der er 6 kommentarer

PHP script til bestillingsformular!

Hej

Jeg har lavet en enkel hjemmeside til et firma jeg er ved at starte op. Jeg mangler dog et php-script til min bestillingsside, hvor der pt. er ca. 50 produkter, men der kan komme flere til og selvfølgelig hvis alt går godt, vil der blive mere arbejde fremadrettet, måske med opsætning af en egentlig webshop!

Jeg håber der en der kan være behjælpelig med det!

Optimalt ville det være en person/firma, der beliggende i Århus området, der kan lave scriptet.
Udover de udlovede point, vil alle privat/virksomhed kunne gøre brug af min virksomheds primærprodukt, og vil derfor få leveret lidt som tak for hjælpen herudover.

Kontakt mig for flere oplysninger, evt. med 1-2 ref. sider på noget php-bestillingsscript jeg kan se!

MVH
Avatar billede pstidsen Novice
10. marts 2011 - 19:39 #1
Det her kunne være en start, men nok ikke det hele: http://www.eksperten.dk/guide/1410

Tror også javascript bliver nødvendig. Til f.eks. sum af bestilte varer osv.
Avatar billede repox Seniormester
10. marts 2011 - 19:50 #2
Du kan eventuelt tage et kig på http://catalystcode.net - jeg påtager mig gerne løse opgaver.
Avatar billede danco Nybegynder
16. marts 2011 - 19:54 #3
Du skal være meget velkommen til at kontakte mig også.
Jeg påtager mig også gerne opgave til en overkommelig pris.  Hvad enten det er ren PHP eller PHP og javaScript.
Skriv mig en besked herinde.
Avatar billede uoksnetrom Nybegynder
21. marts 2011 - 22:26 #4
Jeg takker for jeres tilbud, men har fundet ud af at det ikke var så kompliceret endda.

www.hostedsqripts.dk dækker mit behov - jeg troede selv jeg skulle ud i en større løsning end nødvendigt!
Avatar billede pstidsen Novice
22. marts 2011 - 08:14 #5
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:07 #6