Avatar billede bigzer Nybegynder
07. marts 2011 - 22:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Display setup crasher

Hej

Jeg har et ATI Radeon HD 6800 og har tilslutter 4 displays. 2 med DVI og 2 med MiniDP til DVI single aktiv adapter.

Problemet er at ofte når jeg starter windows er den ene minidp port slukket så kun 3 displays viser billede. Nogle gange er begge DVI porte slukket og hvis skærmene går i dvale er det kun nogle af dem der starter op. Så jeg kan nogle gange genstarte windows 3 gange før alt er som det skal være. Andre gange kan jeg hive miniDP stikket ud og sætte det i igen og så virker det, men det er altså helt vilkårigt.

Hvordan for jeg det til at køre stabilt?

Hjæææælp!!!
Avatar billede Nereos Nybegynder
08. marts 2011 - 14:11 #1
Du er sikker på du har alle de sidste drivere?
Det lyder lidt som sådan et problem.
Avatar billede bigzer Nybegynder
08. marts 2011 - 17:51 #2
ja har opdateret driverne.....
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
09. marts 2011 - 15:05 #3
Køre du de 4 skærme som en eyefinity opsætning?
Avatar billede bigzer Nybegynder
09. marts 2011 - 16:50 #4
Nej de kører som 1 primary og 3 ekstended
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
11. marts 2011 - 15:47 #5
Avatar billede bigzer Nybegynder
11. marts 2011 - 20:03 #6
Driver update hjalp ikke..... hvis jeg disabler den/de skærme der ikke vil starte, slukker skærmene og enabler dem igen og derefter tænder dem så virker de...

Hvis jeg slukker skærmene under opstart er der heller ikke nogen problemer... mystisk
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
14. marts 2011 - 00:27 #7
Kan en eyefinity opstilling løse problemet?
Avatar billede bigzer Nybegynder
14. marts 2011 - 04:25 #8
Nej det har jeg forsøgt, men med samme resultat.....
Avatar billede bigzer Nybegynder
20. august 2011 - 03:25 #9
Skiftede bundkort og så virkede det fint...