Avatar billede fiskerendk Nybegynder
07. marts 2011 - 14:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vedr. Telefoni til en Computer.

Hej,

jeg vil høre om der er nogen der kan fortælle om det var muligt at få et opkald fra en telefon til at gå over computeren.

Grunden til at jeg spørger er fordi jeg har en dørtelefon som ringer til en rigtig fastnet telefon.

Denne kunne jeg godt tænke mig fik opkaldet ind på en computer. Hvor jeg derefter kan åbne for døren via computeren både med fjern betjening eller på anden måde alt efter hvad man programmere sig ud af. Men Hvordan ville sådan en løsning kunne gøres?

Med Venlig Hilsen
Thomas
Avatar billede haverslev Novice
07. marts 2011 - 15:37 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. marts 2011 - 20:14 #2
3 og Telenor har begge løsninger hvor man får fastnetnummer kald videre til sin mobil.

Telenor kalder det Yndlingsnummer
3 kalder det 3hjemmenummer.

Her tænker jeg på om du har mod på at udvikle en applikation til Android eller Iphone, og bruge det den vej?

Er det helt ude i hampen?
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
08. marts 2011 - 09:28 #3
Nej som sådan er det ikke helt uden i hampen. Andet end problemet ligger i at jeg også skal kunne trykke på en tast på telefonen for at kunne åbne døren. Og der går et kald videre ikke til tror jeg.
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
01. juli 2011 - 13:30 #4
Smid et svar med løsning til points.
Avatar billede haverslev Novice
01. juli 2011 - 18:18 #5
et svar herfra :-)