Avatar billede squadjot Nybegynder
30. juli 2001 - 10:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

findes der online rendere???

findes der online rendere, eller online-firmaer, der tilbyder rendering...

(så du kan sende din max-fil, et sted hen hvor de rendererer, og så sender den tilbage igen......)

(for dem som ikke har CPU-kraft)

tak
Avatar billede thaufer Nybegynder
30. juli 2001 - 10:40 #1
hvad med 3dgroove - www.3dgroove.com
Avatar billede thaufer Nybegynder
30. juli 2001 - 10:41 #2
nææ, det er bare en grafik moter - glem det..! :(
Avatar billede zerohero Nybegynder
02. august 2001 - 13:29 #3
Prøv 3d-Connection i København. www.3dc.dk

De plejer at være meget behjælplig.

ZeroHero
Avatar billede alsace Nybegynder
03. september 2001 - 12:26 #4
Ja, der findes i hvert fald 3DS Max Render Farms, men de vil som regel gerne have lidt skejser for deres anstrængelser. Lur evt. http://www.kekoa.com/max/mooooo.html

Alt efter hvad det er du har gang i, kan det sikkert godt svare sig at nasse lidt på kammeraternes cpu\'er (eller spørge nogle om hjælp på diversse forumer som f.eks. på 3dmaxer.dk )