Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2011 - 09:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

catalyst control center

jeg har en ny samsung P2370HD TV monitor 23" og i går aftes
fik jeg et skilt op, hvorpå der stod om jeg "virkelig" ville afinstallere catalyst control center og jeg lukkede bare skiltet ned på krydset. men har efterflg. søgt på det i søgefeltet og det er altså åbenbart ikke længere på min pc!
jeg tror, at det måske har noget at gøre med min pc-skærm. samsung-supporten (som iøvrigt bare er så dårlig) har lukket i week-enden, men man får heller aldrig et svar på nogetsomhelst dér!
Avatar billede Frederik Nybegynder
05. marts 2011 - 09:35 #1
For at se om programmet stadig er installeret, kan for forsøge at gå ind i kontrolpanelet og derefter ind i tilføj/fjern programmer og se om det stadig er på listen der.

Ellers kan du evt. forsøge at installere det igen fra:
www.amd.com

Hvis programmer stadig er indtalleret vil den højst sandsynligt komme op og spørge om du vil reparere en allerede indstalleret version, og hvis programmet er væk, vil den bare gå ind i installationen.

Venlig hilsen
Frederik
05. marts 2011 - 10:43 #2
... principielt: Og så under hvilket styresystem ?

---

PS: Selvom der står (nedlagt brugerprofil) , så lever <jegerdiana> endnu; det er (endnu) en 'bug' i E.'s system...
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2011 - 11:56 #3
svar til xuzem:
jeg har checket u. tilføj-fjern programmer og der ligger selve programmet ikke, men der ligger noget, som hedder ATI Catalyst Install Manager (måske jeg sku´kigge hvad der er déri inden jeg går ind på dit link!

svar til karise_larry:
windows 7 (clean - uden serv.pack 1). tak fordi du bemærker, at jeg stadig er "up-to-date"!
Avatar billede Frederik Nybegynder
05. marts 2011 - 12:14 #4
Ja, se om du kan installere fra ATI Catalyst Install Manager, men ellers kan du altid finde installationen på det link jeg gav tidligere.. Håber det kommer til at virke.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2011 - 12:14 #5
den ATI Catalyst Install Manager i tilføj-fjern programmer er faktisk en set-up, men ved jo ikke om det er det samme som catalyst control center og aner ikke hvad det er for noget?
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2011 - 12:18 #6
jeg tror jeg vil ringe til HP-supporten på mandag og se om een af de inkompetente supportere dér evt. aner en disse overhovedet om den i kontrolpanelet hænger sammen med min skærm! men er sikker på de intet ved om det!
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2011 - 12:26 #7
rettelse af fejl:
det er min pc som er en HP min skærm er en:
samsung (se ovf.) men den support er kun lidt bedre end HP´s!
Avatar billede Frederik Nybegynder
05. marts 2011 - 14:41 #8
ATI Catalyst Install Manage er noget software og køres på computeren. Skærmen er kun et værktøj til at få vist det du laver på computeren, men har som sådan ikke indflydelse på hvad der sker med softwaren. Så det er ikke din skærm, men computeren der er sket en handling med..

Hvis jeg var dig, så ville jeg bare installere den nyeste catalyst software fra producentens hjemmeside.. Dermed er det helt up to date.

Men du bestemmer selvfølgelig selv, om du vil bruge din tid på at snakke med HP-support :)
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2011 - 16:47 #9
tak xuzem for din gode løsning.
- men pludeslig ligenu er catalyst control center tilbage. havde ellers genstartet adskillige gange uden held. min pc (tror jeg) går sine egne vegne.
send lige et svar så jeg kan afslutte sp.målet?
Avatar billede Frederik Nybegynder
06. marts 2011 - 10:02 #10
Her har du et svar :)

Godt det virker igen :)