Avatar billede kromudh Nybegynder
04. marts 2011 - 11:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lille bitte PHP-opgave om login-script

Hej

Jeg har en webside med én statisk HTML-side. Derfra skal brugere kunne gå igennem en login-side for at få adgang til yderligere 4-5 sider.

Jeg har brugt disse scripts: http://php.about.com/od/finishedphp1/ss/php_login_code.htm

Men det virker ikke! Login-siden kommer frem som den skal, og den tjekker user+pass i MySQL og lægger en cookie, men så går den bare kold og bliver på login-siden. Den går ikke til "members area".

I "members area" har jeg lavet én side, og hvis jeg taster denne ind i browseren, så får jeg lov at se den uden at skulle logge in først,

Så den er gal!

Tror det er en ganske lille ting, der skal rettes, men jeg ved ikke ret meget om PHP.

Sætter en 500 mand på højkant for en løsning.

Læg en besked, så sender jeg filerne ...

Tak,
Anders
Avatar billede moddi100 Seniormester
04. marts 2011 - 11:30 #1
Jeg vil godt gøre forsøget :) Send mig en besked, så kan vi lige snakke om det
Avatar billede moddi100 Seniormester
04. marts 2011 - 12:31 #2
Opgaven er udført
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
04. marts 2011 - 12:37 #3
Jeg har lavet login-løsninger på flere sider.

Skriv til emilfrandsen SnabelA hotmail.com

Jeg tror du mangler en redirect, når brugeren er logget ind, samt du på dine sider mangler at tjekke for om brugeren er logget ind.

Mvh.
Emil
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
04. marts 2011 - 12:38 #4
Hov sorry. Sådan går det, når man browseren står på eksperten i en time, mens man spiser, og man glemmer at opdatere browseren :)