Avatar billede hearnz Nybegynder
04. marts 2011 - 09:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor mange maH er mit batteri i virkeligheden?

Jeg leder efter en software løsning til android som kan fortælle mig hvor meget min max kapacitet er på mit nyindkøbte batteri til min HTC. Har ledt længe på google efter en app der kunne, men har kun kunnet finde en til iPhone indtil vidre. (undskyld jeg bander)...

Nogen der ved noget om det? Eller skal jeg igang med multimeteret?
Avatar billede Blandy Praktikant
04. marts 2011 - 09:21 #1
Hvorfor er det du ikke bare læser på selve batteriet?
Avatar billede hearnz Nybegynder
04. marts 2011 - 09:33 #2
Ja det er der jo en ganske naturlig forklaring på:

1. det er kun spændingen der er oplyst på batteriet.

2. jeg er skeptisk af natur.

3. Jeg oplever dårligere batteri tid end på mit almindelige batteri.
Avatar billede Blandy Praktikant
04. marts 2011 - 09:39 #3
på mit batteri står der 1500 mah
Avatar billede hearnz Nybegynder
04. marts 2011 - 09:42 #4
Ja, det står der også på mit originale batteri. Men har ikke meget tiltro til det her Hong Kong batteri jeg har købt..
Avatar billede hearnz Nybegynder
04. marts 2011 - 09:58 #5
Det kunne også være meget rart at kunne sige til firmaet at sepcifikationerne ikke passer hvis jeg benytter mig af min fortrydelsesret.
Avatar billede hearnz Nybegynder
04. marts 2011 - 12:59 #6
Nå, jeg har valgt at benytte mig af min fortrydelsesret, så bytter jeg batteriet til et originalt.

Fandt en stregkode bag et klistermærke på batteriet som gav et hit på en anden hjemmeside med samme batteri, bare hvor de skriver det kun er 2400 mah i forhold til de 2600 mah de oplyser på mytrendyphone.dk hvor jeg har købt mit.

Ingen ved hvem der har ret, men mit gæt er ingen af dem. Tror bare det er et standard batteri der har fået et klistermærke og blevet gensolgt. Sådan virker det ihvertfald på batterilevetiden.

Lad det være en advarsel til jer alle..hold jer fra det batteri

http://www.mytrendyphone.dk/shop/htc-desire-batteri-32176p.html
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. marts 2011 - 20:33 #7
Kunne aldrig finde på at købe uoriginalt.

Netop pga. det du lige har oplevet.