Avatar billede per2edb Praktikant
26. februar 2011 - 22:40 Der er 1 løsning

Vis billed på Menu Control

Jeg har lavet en Menu vha Menu Control i Expression web 4 lagt på mastersiden.

Jeg har herudover SiteMapDataSource og web.SiteMap.

Uden SiteMapDataSource kunne jeg i Menu Item Editor få et billed
vist ud for de dynamiske menuer ved at benytte ImageUrl og Selected="True"

Bruger jeg SiteMapDataSource og web.SiteMap kan jeg ikke se
nogen kommandoer der virker som ImageUrl og Selected="True"

Jeg kan kun benytte url - men så får jeg kun billedet hvis jeg klikker på linket

Hvordan kan et billed vises ved siden af den dynamiske menu når man bruger web.SiteMap ?
Avatar billede per2edb Praktikant
03. marts 2011 - 14:45 #1
lukket