Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2011 - 20:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Min Skærm virker meget mørk!!

Jeg har en Acer GD245HQ skærm.
et Asus EAH5770 CuCore graffikkort!

jeg kører med HDMI kabel til min ene skærm(Acer GD245HQ) og DVI til min anden Dell 19" skærm....
Når jeg spiller film virker filmen MEGET mørk på min Acer skærm selv om at Brightness er skruet MAX op!
og ser fin ud på min Dell skærm...

Hvad ka være problemet?
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. februar 2011 - 21:02 #1
Muligvis kan skærmen selv finde ud af hvad der afspilles, og derved indstille lysstyrke, kontrast m.m.

Har du undersøgt dette?
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2011 - 22:15 #2
Nej har bare prøvet på at justere kontrast og lysstyrke under control panelet! og "Calibrate Color".

Har ik fået noget godt resultat ud af det endnu :(