Avatar billede shjorth Nybegynder
18. februar 2011 - 19:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Facebook udvikler søges

Jeg søger en der kan udvikle på facebook platformen - Nærmere betegnet PHP som iframe app til facebook.

Umidlebart skal jeg blot bruge noget support på nogle problemer der er opstået, men jeg betaler naturligvis for det.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Med Venlig Hilsen
Avatar billede pstidsen Novice
18. februar 2011 - 19:35 #1
Hvis du mener sådan noget med at få en "synes godt om" knap og facebook login på din hjemmeside er det ikke noget du behøver betale for. Det er meget nemt. Se her: http://developers.facebook.com/docs/guides/web/
Avatar billede shjorth Nybegynder
18. februar 2011 - 19:42 #2
Det er en del mere kryptisk end det desværre.

Facebook auth til iframe based apps for at være helt nøjagtig
Avatar billede pstidsen Novice
18. februar 2011 - 19:46 #3
Okay, du var bare lidt udetaljeret, så vidste ikke hvad du mente ;)
Avatar billede peturkirke Novice
18. februar 2011 - 20:01 #4
jeg kan godt prøve, jeg er PHP programmør

peturkirke@hotmail.com
Avatar billede pstidsen Novice
03. april 2011 - 14:45 #6
Hallo hallo?
Avatar billede shjorth Nybegynder
19. november 2011 - 16:52 #7
Beklager jeg ikke fik lukket spørgsmålet.

Jeg fandt en udvikler på facebook dev forum, som løste opgaven