Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2011 - 15:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ubuntu og iPhone.

Hej alle.

Jeg kører Ubuntu 10.10, da jeg er blevet træt af Windows xp/7.

Problemet er bare, at jeg ikke kan tilslutte min iPhone til computeren. Den kommer med en fejlmelding "DBus error org.freedesktop.DBus.Error.NoReply: Message did not receive a reply (timeout by message bus)" .

Jeg har self. prøvet at google det først. Men jeg kan simpelthent ikke få det til at fungere ligemeget hvad jeg prøver på.

Så jeg håbede på, der var nogle herinde, som kunne gøre det lidt mere simpelt og forklare det på dansk. Det plejer dog ikke at være et problem når det er på engelsk.

Jeg synes bare der er så mange forskellige meninger om dette emne, så det ikke er til at finde ud af, hvad man egentlig skal gøre.

Thanks, in advance.! :)
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2011 - 15:38 #1
Jeg fik det løst. Lukker :)
Avatar billede chris0905 Nybegynder
03. marts 2011 - 16:26 #2
Hva gjorde du?