Avatar billede linaz Nybegynder
15. februar 2011 - 12:56 Der er 6 kommentarer

Kan ikke opdatere windows

Har i længere tid ikke været i stand til at opdatere windows vista. Jeg får at vide at der er 43 vigtige opdateringer, men får fejlkode : 80070005 når jeg forsøger at installere dem. Jeg har forsøgt alverdens ting, der er blevet foreslået på nettet(nogle af dem ved jeg knap nok hvad var, men man bliver jo lidt desperat..). Den windows jeg har er en OEM, så microsoft vil jo ikke rigtig hjælpe. Jeg vil blive super glad hvis der er nogen herinde der kan hjælpe..
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2011 - 13:27 #1
Avatar billede claes57 Ekspert
15. februar 2011 - 13:36 #2
en mulighed er i C:\Windows at finde mappen SoftwareDistribution
lav en kopi af den (Ctrl+C og Ctrl+V) - derefter tømmer du SoftwareDistribution for alle filer og mappe, og kører win-update igen.
15. februar 2011 - 16:22 #3
1. Download denne fil -> http://www.kortelinks.dk/?HPOOH
2. Højreklik på WindowsUpdate-Reg.cmd og vælg Kør som administrator.
3. Tjek Windows Update.

---

og/eller

http://fixitcenter.support.microsoft.com/Portal/
Avatar billede linaz Nybegynder
18. februar 2011 - 20:05 #4
Jeg får en fejlmelding om at kaldet til Dllregister server mislykkedes med fejlkode 800700005. Føles lidt som at gå i cirkler.
Avatar billede linaz Nybegynder
18. februar 2011 - 20:06 #5
Den vil ikke kopiere mappen. Der er nogle filnavne der er for lange
Avatar billede linaz Nybegynder
18. februar 2011 - 23:30 #6
Nu fik jeg klaret software distributions mappen( en lille detalje er at windows update skal være stoppet som sevice før man kan ) men det hjalp desværre ikke. I treatmenice's link er der flere der kommer med løsninger, men under RESOLUTION står der man skal tjekke at følgende accounts er der, og så står der ikke nogle accounts. Så det hjælper desværre ikke så meget.