Avatar billede kthiesen Novice
09. februar 2011 - 16:33 Der er 1 løsning

Windows Easy Transfer - Vista tror det er den gamle computer.

Hej

Jeg har en Vista maskine, der var gået helt i baglås.
Derfor lavede jeg en WET til en ekstern harddisk, og alt så ud til at være ok. (Heldigvis har jeg også gemt det essentielle i en mappe på samme eksterne hdd).
Når jeg så efter en total reinstallation vil benytte WET til at føre indstillinger mm. tilbage til computeren, tror den det er den gamle (hvad det jo også er), men den giver ikke mulighed for at vælge at det er den nye computer.

Nogen gode idéeè?

VH Kristen
Avatar billede kthiesen Novice
05. juni 2011 - 13:50 #1
Lukker