Avatar billede yumm Nybegynder
08. februar 2011 - 17:02 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

} Tegn på Mac

Hvordan laver jeg } tegn på min Mac?
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
08. februar 2011 - 18:13 #1
ALT + SHIFT + 9

:)
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
08. februar 2011 - 18:14 #2
Og den anden vej (altså { ) laves ved:

ALT + SHIFT + 8
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2011 - 07:49 #3
bare lige så du ved det
brug kommentar også når du vil svare herinde.

svar er til lukning afr spørgsmål

ved ikke noget om mac
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
09. februar 2011 - 12:35 #4
treatmenice: Hvis det er din holdning, så må du gerne følge denne. Ifølge ekspertens FAQ, så gør jeg det på den rigtige måde, og det vil jeg fortsætte med.

http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-3
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2011 - 13:01 #5
"Hvis du skal have spørgsmålet uddybet, eller bare kommer med et muligt løsningsforslag laver du det som en kommentar."

overså du denne her

det der sker er at der fremkommer gule anmærkninger på forsiden og der er så mange der ikke går der ind og de har måske den løsning der skal bruges

personlig kan jeg være lige glad men hvis din holdning er bare at gøre som du lyster så gør du bare det

man skal altid være lidt anderledes se bare på cyklisterne i trafikken - der er et vist spild
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
13. februar 2011 - 14:55 #6
Treatmenice: Jeg forstår ikke, hvad det er, du prøver at sige.

Fra FAQ:

"Hvis du lige har løsningen på problemet, så laver du dit indlæg som et svar."

Prøv lige at læse spørgsmålet igen. Jeg giver svaret, og tvivler på, at det overhovedet er muligt at svare på andre måder. Jeg sidder ved selv ved en MAC, så svaret er 100% sikkert. Ifølge Eksperten gør jeg det på den rigtige måde.

Igen, hvis du vil gøre det på en anden, så må du gerne det. Men du kan ikke tvinge andre til at følge din opfattelse. Især ikke når den er i modstrid med ekspertens FAQ.

Det er mærkeligt, at du skriver, at jeg gør som jeg lyster, når jeg bare følger reglerne.