Avatar billede 8718 Juniormester
03. februar 2011 - 22:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søning i flere postkasser

Vi har en hosted exchangeløsning.

Jeg har min egen mailadresse (som jeg logger ind på det) - og har derudover adgang til en fælles postkasse.

Alt fungerer fint mht. modtagelse, afsendelse og arkivering af mails i den fælles postkasse.

Men når jeg skal søge efter en mail, så er søgeresultaterne kun fra min egen postkasse.

Jeg har prøvet at markere den fælles postkasse inden jeg søger, men når resultatet kommer frem, så er det kun mails fra min egen postkasse.

På forhånd tak.
Avatar billede bedt Nybegynder
04. februar 2011 - 00:53 #1
Avatar billede 8718 Juniormester
04. februar 2011 - 18:18 #2
Den side fandt jeg også, da jeg googlede - men blev ikke klogere.

Hvor præcist finder du løsningen?
Avatar billede bedt Nybegynder
05. februar 2011 - 08:55 #3
Har du prøvet at installere windows search, og se om det kunne gøre det du efterspurgte ?
Avatar billede 8718 Juniormester
05. februar 2011 - 18:46 #4
Når jeg prøver at installere, får jeg følgende besked:

Opdateringen er ikke relevant for dit system
Avatar billede bedt Nybegynder
05. februar 2011 - 22:29 #5
Avatar billede ptj_11 Forsker
06. februar 2011 - 23:45 #6
Prøv også at søge efter "Lookout" v. 130.
Et fabelagtigt program til søgning i outlook og dine harddiske.
Virker umiddelbart til outlook 2003. Til 2007 skal der laves lidt hokus-pokus arbejde.
/ptj_11