Avatar billede cronaldo Nybegynder
01. februar 2011 - 17:35 Der er 1 løsning

Packard Bell Viseo 220dx med Mac!? Eller er det DVI-stikket?

Hej eksperter!

Jeg står og har muligvis lavet en kæmpebrøler!

Jeg vil gerne have en ekstern skærm til min MacBook Pro og har derfor købt den Packard Bell Viseo 220 xd, der har været i Elgiganten denne uge. Problemet er, at når jeg sætter den til min Mac (med en DVI-adapter) flimrer den helt vildt - den blinker mellem det egentlige skærmbillede og "sne".

Når jeg med et VGA-stik sætter den til en Windows-computer virker den upåklageligt.

Jeg ser derfor tre scenarier, og jeg vil egentligt gerne vide hvilken, I hælder mest til, inden jeg går ned og brokker mig over den:

1) Den understøttes ikke af mac (men mon dog!?)
2) DVI-stikket (som i følge ekspedienten havde været pakket op hvorfor jeg fik 50 kr. i rabat) har en løs forbindelse
3) Min DVI->DisplayPort adapter virker ikke.

Desværre har jeg ikke en VGA -> DisplayPort adapter, så jeg kan ikke tjekke det :(
Avatar billede cronaldo Nybegynder
02. februar 2011 - 17:25 #1
Jeg lukker...