Avatar billede mikguth Nybegynder
27. januar 2011 - 22:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

samsungskærm går i "sne"

Jeg har en Samsung P2050.
Den har en eller anden fejl der gør at der pludselig er sne på skærmen når man sidder og arbejder. Så skal man bare slukke skærmen og tænde den igen, og så virker den. Men det er godt nok irriterende. Nogle gange kommer den også tilbage af sig selv. Det sker ca. 1 gang om dagen. Nogle gange 2.
Skærmen er tilsluttet en MAC Mini via DVI-kabel.

Skulle der tilfældigvis være nogen med det samme problem? Har stadig garanti, så måske jeg bare skulle få den byttet mens jeg kan.

Hilsen Mikkel
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2011 - 22:45 #1
Prøv med et andet kabel mellem PC og skærm.
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2011 - 22:55 #2
Er de onboard grafikkort? Hvis ikke, så kontroller at kortet sidder rigtig fast.
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2011 - 21:30 #3
Fandt du ud af noget?
Avatar billede mikguth Nybegynder
26. februar 2011 - 08:19 #4
Nej, ikke endnu. Problemet "irreterer" mig ikke nok for tiden, til at jeg har gjort noget endnu.