Avatar billede Bella84 Nybegynder
27. januar 2011 - 19:16 Der er 10 kommentarer

Fortryde installation af Windows

Hej

Jeg er ny herinde, håber jeg kan få hjælp til mit problem.

Jeg har en Mybook M11, som er født med Windowx XP. Jeg har desværre været så dum at installere Vista på den med det resultat at den er blevet meget langsom.

Kan jeg fortryde min installation af Vista, og få XP tilbage på min computer ? Der fulgte desværre inden CD med til.

PFT

BElla
Avatar billede a62681 Nybegynder
27. januar 2011 - 19:20 #1
Det vil hjælpe dig gevaldigt hvis du har en cd med XP og din gamle produktnøgle.
Avatar billede lzs Nybegynder
27. januar 2011 - 19:22 #2
Sidder der et klistermærke på bærbaren med en windows xp licenskode?
Avatar billede Bella84 Nybegynder
27. januar 2011 - 19:26 #3
Jeg har stadig produktkoden, men har ikke en CD med XP på. Den var installeret da jeg købte computeren.

Kan jeg DL en XP og bruge min gamle produktkode ?
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2011 - 19:36 #4
Har din pc et D drev med en Recovery
Avatar billede a62681 Nybegynder
27. januar 2011 - 19:40 #5
Hvis du kan låne en cd med samme version XP som der var oprindelig, kan du sagtens reinstallere med din gamle produktnøgle.
Avatar billede Bella84 Nybegynder
27. januar 2011 - 20:29 #6
Tak for svar :o)

Jeg er som sagt ny herinde, hvordan er det med det pointsystemt ? Er der noget jeg skal gøre ?
Avatar billede a62681 Nybegynder
27. januar 2011 - 20:34 #7
Hvis du har fået et svar du kan bruge, kan du bede vedkomne bruger om at lægge et svar. Det kan du så acceptere og så får brugeren pointene :)

Indtil videre har du kun fået kommentarer. Helt efter bogen.
Avatar billede Bella84 Nybegynder
27. januar 2011 - 20:43 #8
Okay tak :)
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2011 - 22:19 #9
#5 er Ok, men hvad med #4 ? det vil da være det nemmeste.
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2011 - 15:34 #10
@ belle84 vi mangler respons :-(