Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2011 - 19:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme af med Faktura i Gmail

Jeg har en fantura liggende i en gmail konto, som jeg på et tidspunkt modtog vedhæftet en mail.

Jeg vil meget gerne af med den, men kan ikke finde ud af hvordan.
Forsøger jeg at slette den, får jeg at vide det ikke kan lade sig gøre, fordi jeg ikke ejer den. Den ligger også i mappen 'Sharedd with me'. Men det kan da ikke være rigtigt at jeg ikke selv kan bestemme hvad jeg vil gemme og ikke gemme ikke!! Det er sq da min email konto...

Hvordan kommer jeg af med den?
Avatar billede claes57 Ekspert
27. januar 2011 - 20:02 #1
kontakt sælger - det er dem, der har sat betingelser
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2011 - 21:06 #2
Det er sgu da noget underligt noget. At man ikke kan slette en vedhæftet fil som man ikke ønsker, fra sin egen e-mail konto.

Så tror jeg bare jeg lukker den og opretter en ny i stedet. Vigtiger er den ikke.
Gider ikke kontakte hovedet. Vi ragede uklar - så jeg gider sq ikke tale med ham igen.
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2011 - 21:07 #3
Tror jeg vil skifte fra Gmail til noget andet. Sådan noget bøvl gider jeg ikke igen. Syntes virkelig det er groft.
Avatar billede niller10 Nybegynder
28. januar 2011 - 20:59 #4
Hej,

Ta en kig på jmnet.dk en rigtig fornuftig udbyder til mail og web.
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2011 - 00:59 #5
.