Avatar billede Red0z Nybegynder
26. januar 2011 - 22:21 Der er 1 løsning

Excel i WPF

Hey gutter!
Sidder og prøver at se om man på én eller anden måde ikke kan få et Datagrid eller lign. i WPF til at agere som et excel ark, uden at bruge selve excel applikationen.
Dvs. at lave en WebBrowser med source = \\excelsti
ikke dækker..

Jeg forestillede mig noget som et datagrid.
Er der nogle der har forsøgt sig med dette? Kunne forestille mig det var forholdsvist tungt.

Selvom man dog ikke behøver funktionaliteten fra Excel (=sum og VB scripting etc...)

Kunne være mere fedt med noget input :)
Avatar billede Red0z Nybegynder
02. marts 2011 - 14:07 #1
Lagde det på hylden.