Avatar billede repox Seniormester
25. januar 2011 - 02:05 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Den nye link-parsing

Det må da så abslut være en fejl at den nye link-parsing fungerer som den gør?
Det er da vanvittigt irriterende at ens kode-eksempler ødelægges fordi at URL'er parses med (...) af årsager jeg ikke kender - hvilket besværliggører løsningsforslag. Eksempel:
http://www.eksperten.dk/spm/929782#reply_7722678

Der må være tale om en fejl som forhåbentlig bliver rettet tilbage snarest?
Avatar billede ksoren Nybegynder
25. januar 2011 - 05:49 #1
hejsa

sd http://www.google.dk/[/div]hmm
Avatar billede ksoren Nybegynder
25. januar 2011 - 07:48 #2
ksoren er en bandit
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2011 - 07:46 #3
ksorens indlæg ødelægger layout...????
Avatar billede ksoren Nybegynder
25. januar 2011 - 07:50 #4
Der er så mange fejl ved deres måde at parse på. Hvis de gad lytte til os, så kunne det måske blive ordet.
Avatar billede repox Seniormester
25. januar 2011 - 09:41 #5
Imponerende - det er faktisk værre end jeg forestillede mig...

Jeg er nu også ganske sikker på der er andre ting som der bør tages hånd om i væsentlig tid førend smålige ting som link parsingen! Det er jo frygteligt at se at det er sådanne ting der kommer i fokus, når der er andre ting der er halter så meget bagefter...
Avatar billede ksoren Nybegynder
25. januar 2011 - 14:12 #6
Ellers må vi jo bare lave lidt hærværk, så kan det være de får fingeren ud :)
Avatar billede repox Seniormester
25. januar 2011 - 14:18 #7
Jeg må erkende at selvtægt er ikke noget jeg er bleg for at udøve, men jeg må samtidig erkende at min irritation over at støde på for mange indlæg som disse (med ødelagt layout) vil måske gøre jeg bare ikke gad at bruge tid på eksperten til der var kommet styr på en så tåbeligt simpel ting som dette.

Formålet med at parse links på denne måde er heller ikke åbenlys - det giver ikke nogen umiddelbar mening at vi ikke længere kan have en transperant måde at linke til diverse sider på længere. Hvad er der forsøgt at opnå?
Avatar billede repox Seniormester
29. januar 2011 - 17:46 #8
Jeg regner ikke med der sker mere i dene tråd - nu har jeg ihvertfald gjort opmærksom på min utilfredshed og jeg kan se det også indbyder til at rasere designet.
30. januar 2011 - 11:50 #9
... og hvis man rå copy/paste hele eller del af teksten i en tråd, kommer LINK's ikke korrekt med!
For ikke at omtale om papirudskrift - i dette papirløse samfund ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. januar 2011 - 12:43 #10
Karise> det har det aldrig gjort.
Ved copy/paste opfattes det kopierede som tekst, og evt. links vil ikke virke.
30. januar 2011 - 13:09 #11
...kender - hvilket besværliggører løsningsforslag. Eksempel:
http://www.eksperten.dk/ (...)

Der må være tale om en fejl ...
30. januar 2011 - 13:10 #12
#11 er en 'rå' copy/paste af #0 ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. januar 2011 - 13:12 #13
Bruger altid H-klik og kopier linkadresse.
30. januar 2011 - 13:20 #14
jo jo - det vil selvfølgelig virke - men en del gang tager man bare hele - eller stykke af teksten (incl. link), og så går det jo galt...

Vil MEGET SNART have dette ændret tilbage... ved stadig ikke hvad det skal være godt for ???