Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2011 - 01:50 Der er 6 kommentarer

Lyd

Hej. Min såkaldte "program lyd" som skal afspilles når man skruer op/ned i lydstyrken er væk?
Der plejede også at blive vist et lyd ikon midt på skærmen hver gang jeg skruede op/ned for lydstyrken (DOG kun når jeg gjorde det via min tastatur genvej (hold Fn + pil op/pil ned)

MEN disse ting er forsvundet, og jeg bliver nu nødt til at indstille lyden nede i højre hjørne på den gamle dags måde.

Dette er irriterende, når jeg bruger programmer og kun har adgang til at indstille lyden via tastatur genvejen.

Kan I hjælpe?
22. januar 2011 - 10:03 #1
Velkommen til E. ...

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Gætter på at der er tale om en Bærbar PC ?
Fabrikat, type, model ?
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2011 - 19:47 #2
Hej!
-Ja der er tale om en bærbar PC.
Model: acer aspire 5810tg
Styresystem: Vista
Processormodel: Intel Core i5 430M 2,26 GHz
23. januar 2011 - 20:05 #3
Er det sket 'pludseligt' ?

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2011 - 20:20 #4
Det er sket umildbart efter at min computer blev "renset" (overskydende programmer slettet osv) så det virker umildbart som om at det kan have været et program der har været med til at understøtte det...
23. januar 2011 - 20:28 #5
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2011 - 00:17 #6
hvad kan jeg få ud af det? Har prøvet at følge trådene, og indtaste data om min computer, men så hvad?