Avatar billede justwondering Nybegynder
19. januar 2011 - 13:50 Der er 1 kommentar

Søger freelancer

Hej experter,

Jeg søger en eller flere dygtige .net freelancere. Gerne med kendskab til umbraco. Det vil blive modtaget med store smil hvis du samtidig kan tænke løsninger ud af boksen selv, og måske har lidt flair for det grafiske/visuelle resultat også.

Det er naturligvis til lønnet arbejde.

Smid gerne en mailadresse hvis det har interesse?
Avatar billede bomortensen Nybegynder
19. januar 2011 - 18:22 #1
Hej justwondering,

Det lyder som noget jeg sandsynligvis kan hjælpe dig/jer med.

Jeg har hjulpet forskellige firmaer/virksomheder, små som store, med at implementere Umbraco i deres online løsninger og har derfor stor erfaring med opsætning og udvikling af/til Umbraco.

Senest har jeg designet og udviklet et af Danmarks største motocross sites med op imod ~3000 hits dagligt.

Min baggrund:

Jeg er uddannet som hhv. multimediedesigner og datamatiker og har arbejdet både som designer og udvikler (i .NET) for forskellige bureauer igennem tiden. Hovedsageligt har jeg beskæftiget mig med ASP.NET, Umbraco, Silverlight og Microsoft Surface.

Håber det lyder som noget for dig/jer og ser frem til at høre fra dig.

Jeg kan træffes på:

info@nuanceweb.dk eller mail@bo-mortensen.dk
Tlf. 5050 3565

Med venlig hilsen,

Bo Mortensen