Avatar billede bech1992 Nybegynder
19. januar 2011 - 12:28 Der er 1 løsning

Bedste .Net Wysiwyg Editor

Hey Eksperter

Er i gang med at kode et website, og ville høre om i kendte en rigtig god html editor(må gerne koste penge), som kan bruges på sites, så det er nemmere at opdatere siden, uden at skulle bruge html. har kigget på CKEditor, men ser ud til at det kun findes til PHP, Håber I kan hjælpe
Avatar billede keysersoze Guru
19. januar 2011 - 12:38 #1
CKEditor vil jeg mene er det rigtige valg og den er ikke kun til PHP - editoren er en klient-tilføjelse så hvordan du behandler data fra den er helt op til dig selv. Du kan læse mere om integration specifikt til ASP.NET på dette link; http://docs.cksource.com/CKFinder_2.x/Developers_Guide